...

Det kommer nog ta ett tag innan jag kommer blogga "riktigt" igen, eftersom jag har fullt upp med skolan denna vecka (borde inte sitta här) och sen på fredag åker jag till Sthlm och kommer inte hem förens på Söndag. Vet inte riktigt hur jag har det nästa vecka... : /  Lilla smarta jag glömde min dator hos brorsan igår, vi var uppe hos honom i 10 minuter och ändå lyckas jag... Men han skall komma med den till stationen på fredag.

Frresten nu är det sammanlagt 27 visningar vi ska ha, 19 imorgon (onsdag) och 8 på måndag.

Min ska göra lista:
1. Inledningen i SO/SV arbetet som ska in på fredag
2. NO inlämningen om hjärnan som oxå ska in på fredag...
3. Beställa tågbiljett från Fbg till Gbg som ska användas på fredag
4. Packa väskan (men inte med för mycket, jag ska ju shoppa oxå = P)
5. Ringa Nadde
6. Öva på engelska glosorna (tll imorgon)
7. Putsa min spegel (för visningen imorgon)
8. Damsuga mitt golv (igen... visning imorgon jue)
9. Damma mitt rum (igen... för visningen imorgon)
10. Börja nu...


Nä, nu får jag ta och upfylla tian


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Agnes

NO behöver du inte lämna in på fredag! Han har ändrat till tisdag nästa vecka!

2008-04-08 @ 16:26:23
Postat av: Evelyn

Tjosan!
Du kommer alltså inte till kyrkan på fredag?

2008-04-08 @ 20:53:10
URL: http://music4ever.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0