Fortfarande inget "riktigt" bloggande...

Borde just nu hålla på med inledningen eller matteläxa, så det blir inte något jättelångt inläg...

Visningen verkar ha gått bra... Det kom 22 (skulle ju komma 19), men det var tre av dem som inte var intresserade (tillbaka till 19 igen XD) Vissa sa "Vi ÄR intresserade" andra "Vi är intresserade" och nån sa "Vi är jätteintresserade" det är ju bara att hoppas att vi får sålt huset till ett bra pris : ). Nästa visning är på måndag. Jag får ju inte vara hemma då så jag har "bokat" in mig hos Ejdestigs (utan att fråga XD). Efter måndag börjar budgivningen, spännande (för mig i vart fall). Igår när jag kom hem från barnen som jag passar, var det fortfarande visning (skylten var kvar och såg tre bilar jag inte kände igen...), klockan var då tio över sex... Stack till Ejdestigs, men det var bara Malin hemma och hon skull sticka på cellen. Jag hade inget annat val än att haka på (visste ju inte hur länge visningen skulle vara). Nog om visningar nu...

Imorgon tar jag tåget 14.16 till Gbg (så jag kommer inte till kyrkan Evelyn) därifrån tar jag och mamma tåget till Sthlm kl 16.00 (eller va det 16.04?). Hoppas Jonatan kommer ihåg att ta med min dator till stationen så jag kan arbeta med NO på tågresan. Jonatan ska ha bilen under helgen.  På lördagen hoppas jag att jag är på shopping humr för då ska jag och mamma gå runt och kolla efeter vårkläder : ). Jag kanske hinner blogga något i helgen, vi brukar ju fixa så vi har internet på hotellet. På tal om hotel så vet jag inte ens vilket hotel vi ska bo på, förut har vi bott på "Park inn", på sjörrud(s)terassen 10 (har man en gps som upprepar det väldigt ofta är det inte så svårtatt komma ihåg namnet på vägen) . Pappa ringer nu. Vi har tydligen inte bokat hotell ännu... Men vi kanske ska bo på det hotellet pappa bor på som heter "Ett litet Hotell". I så fall kommer jag få ett eget rum då rummen inte är så stora. Jag tror att flyget hem går vid 20-tiden nån gång, på söndag.

Min "att göra" lista (tror att den har blivit lite kortare på kort sikt XD):
1. Inledningen till SO/SV arbetet som skall in imorgon...
2. Matteläxan som ska in imorgon
3. Franskaläxan som är tills imorgon (fast jag tog inte med den hem...)
4. NO inlämmningen som är till tisdag (men vår snälla lärare förstår ifall det blir svårt för mig att hinna med, så det är okej om jaglämnar in nån dag frsen för honom ( =   )
5. Bestämma vem jag skall vara med (om jag nu ska vara med någon, men det vill jag helst) och vad vi skall göra på musiken som skall redovisas 5 juni (och jag är borta två av de fyra eller fem lektioner vi har på oss, fast vi måste ju göra det utöver lektionerna oxå)
6. Börja med bildspelet som Jag, Emma, Vicky och Lollo ska göra om "Pirates of the Caribbean" i Engelskan.
7. Säkert nått som jag har glömt...
8. Nog dags att börja nu

förresten är det nått ställe där det fattas en bokstav och ni inte förstår vad jag menar, som t.ex. glmt prova att sätta in ett "ö" eftersom våran ö-knapp har fått ryck...

men nu blev det ju ett rätt så långt inlägg ändå...

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0