Hallå

Det var ett tag sen som jag skrev här...

Igår hade jag nationella i matte del B1 och B2. Jagfick även tillbaka mitt matteprov, jag vet inte om jag ska vara nöjd eller inte... jag fick 14, 2 poäng över VG, 2 poäng under Mvg och 3 poäng från max...

Idag är det mycket att göra efter skolan ska jag passa barnen samtidigt ( :S )som jag ska planera lekar för HFT (happy fun time, eller som vi säger Hannes fjortis tider XD )med söta Melinda, som för övrigt gör körkortsteorin idag. När Emily kommer hem ska jag direkt till kyrkan, där HFT är (fast egentligen blir det ju bara FT, fjortis tider eftersom Hannes är i Rumänien).

HFT börjar 19.00 och alla som vill är välkomna, det är i pingstkyrkan mittemot gamla Möllevägskolan.

Nä, nu måste jag göra mig i ordning

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag ska försöka komma... Om ajg får... Ska ju åka tåg inatt... Men jag kommer ju att sakna er så mkt så jag måste ju träffa er en stund innan...!!

2008-04-25 @ 15:23:17
URL: http://music4ever.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0