Ny design : )

Fast det har ni ju redan sett, så det behöver jag inte skriva... Men jag vill säga tack till Evelina som hjälpte mig med designen.

Haha kom åt henne på ett litet flummigt sätt... Snackade i telefon med söta lilla Nadde och så hälsar Evelina. Jag har henne på msn och skriver tack. Vi snackar lite och hon går in  på min blogg och ser att jag vill ha hjälp med designen.

Vad tycker ni om den? Själv tycker jag ju om den, skulle ju inte bytt annars ( ;

Jag ursäktar mig faktiskt inte för den dåliga uppdateringen eftersom det inte var mitt fel... blogg.se bytte bloggplattform och jag har försökt komma in sen i lördags...

det blev ingen spakväll hos Evelyn då jag kom på att jag skulle passa barn... Smarta lilla jag som kommer på allt i tid XP

Kom nyss hem från stan där vi fixade så jag fick abonemang (stavning?) i stället för kontantkort...

Just det, Lova ville att jag skulle skriva om henne i min blogg XXD. Söta lilla Lova, det är bara hon som skulle säga så (om man inte räknar med mig XP)...

Jag och mamma ska åka och hälsa på pappa den 11-13, men först kommer ju pappa komma till oss i helgen.

Ska ta och färga mitt hår svart sen... Hoppas det blir najs :-)

Nä, nu måste jag sätta mig och plugga. Puss&Kram

Föresten vårat hus är i tidningen idag (HN).

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hehe, såg du aprilskämtet i tidningen idag? xP

2008-04-01 @ 20:32:24
URL: http://music4ever.wordpress.com/
Postat av: Lova

Vad fin din blogg är nu Hanna:D

2008-04-02 @ 19:22:14
Postat av: Haanaa92

Evelyn: Ja det gjorde jag XD

Lova: Man tackar, men tackar XD Jag blev faktiskt väldigt nöjd :)

2008-04-06 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0