STÄDNING

Anledningen till att jag inte skrev nått igår är städning, men nu är jag äntligen klar : )

Men vid sju tiden igår gick vi (jag, mamma och pappa) till Ejdestigs. Där fick vi thai-mat och så fick jag ju träffa bubbarna som jag inte gkort på tre och en halv vecka eftersom de har haft vattenkopper... Dom har verkligen lärt sig att prata nu på dessa veckor, de kan typ säga allt. XD

När vi kom hem satte jag mig vid teven : P, men det var typ inget roligt så då tog jag och kollade på gamla kort som pappa hittade när han röjde förrådet. Kollade på klockan och märkte att hon var tjugo i ett, så då blev det bums i säng... Jag får kolla klart på korten en annan dag... XD

Ska fika nu, kanske skriver nått sen...

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

vad fint det är här :D

2008-04-08 @ 12:59:22
URL: http://ericaoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0