Wish me luck

Jag har två nationellaprov i engelska idag... (är livrädd)

Ursäkta att jag inte bloggade något mer igår. Jag hade andra saker att göra (handla nått att ha på nationella och skriva klart syftet till ett fördjupningsarbete). Det blir nog inte så mkt bloggande idag heller... Jag ska passa barn direkt efter skolan och efter det går jag nog direkt till U-samlingen, aknske bloggar när jag kommer hem (antagligen runt 23-tiden).

Pappa kommer hem idag : ) Fast han kommer på kvällen, men annars ser jag ju honom imorgon.

Gah, i helgen kommer det bli storröjning (igen) och denna gången ska gardroben ingå... Vi har ju visning på onsdag. 13 st som har anmält sig :O Haha, i tisdags märkte mamma att det var ovanligt mycket fler folk som gick vid vårt hus, hon märkte även att det var en bil som körde ner hit, stannade vid vårt hus och körde vidare sen XD (vårt hus var i tidningen i tisdags)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Evelyn

jag vill att mina föräldrar ska köpa ert hus xP så jag får flytta in till stan... xD men jag tror inte att ag kommer att lyckas övertala dem...

2008-04-04 @ 16:28:40
URL: http://music4ever.wordpress.com/
Postat av: klara

Hur gick det på provet då? eller hur känndes det?
Många som kommer :) Städning innan flytt, synd man inte orka göra det i vanliga fall oxå.. ^^

2008-04-05 @ 22:53:55
URL: http://nagotnytt.blogg.se
Postat av: Haanaa92

Evelyn: Lycka till :)

Klara: Nja, det var lite speciellt... Haha, ja och allt som jag inte vet vad det ska har åkt in i skrivbordets lådor (där får inte folket kolla)så det blir jobbigt när man ska röja det... XD

2008-04-06 @ 17:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0