BEBIS!

Nn har min kusin fött sitt första barn. Det blev en liten kille som ska heta Edwin/Edvin (vet inte hur de stavar det). Jag har sett ett kort på honom och han är jättesöt :) Dessvärre (stavning?) mår han inte jättebra, han har kramnper och ligger därför på karolinska... Hoppas det inte är så farligt och att han blir bra, så att de kan få komma hem från sjukhuset.

Happ, då är det  bara 29 dagar till flyttlasset går : / Fasst jag kommer åka till Sthlm den 4:de för vi kommer in i huset den femte och det kan vara bra att bekanta sig lite och få koll på bussarna (om de inte strejkar). Så klart ska jag inte göra detta på egen hand utan min lilla söta Melinda ska med oxå :) Sen kanske jag kommer hem nån dag innan vi sticker.

Får skriva mer nån annan gång, ska in i dushen  nu....

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0