Minigolf & Klassfest

19.30 ska jag och ett gäng kompisar spela mini/bangolf. Närmare bestämt Agnes, Erica, Mikaela, Hanna, Louise, Rabaab och jag ;-)


Klassen ikväll... (försöker lära mig att ladda upp bilder XD)

Efer det ska vi nog dra till klassfesten (om vi hittar dit), som ska vara i Simons sommarstuga :-/ Kommer la bli sådär kul eftersom alla dricker... Eller inte riktigt alla jag får hålla mig till Agnes, Linn A och Elin (om de kommer), Emma kommer ju senare... Jag ska nog ta med en cola ;-)

Jaja, vi får väl se när folket växer upp och kan hålla sig till rimliga mängder ;-). Jag kommer ju i alla fall ha kul när vi spelar bangolf :-)

Nu vet jag inte vad jag ska göra... känns tråkigt att inte göra nånting...

NÅGON SOM VILL HITTA PÅ NÅGOT? HÖR AV ER I SÅ FALL!

Ha det bra! <3

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0