Klädparad

Anledningen till att jag inte bloggat är att jag inte suttit vid datorn, för jag har haft annat att göra eftersom jag varit borta en vecka... (konstig mening, men jag orkar inte ändra den ;-) )

Idag var det klädparad i skolan, kan ni gissa vad jag var utklädd till? Eller de flesta vet ju redan det och jag kanske har skrivit det här  :S. Jaja, jag var i alla fall en bebis / ett barn...

Köpte en röd vit randig body från gina, hade ett par strumpbyxor på mig, en napp i munnen, en napp runt halsen (hängandes i ett snöre), en nappflaska, ett gosedjur, en snuttefilt och det som gjorde att det såg så bra ut varn nog ändå TOFSARNA. Emma satte upp mitt hår i två höga hästsvansar och så tog hon ett rött sidenband och knöt en rosett om varje :). Lärarnas kommentar var att jag såg ut som en stor tvååring, så jag lyckades :)

Kom nyss hem från cellen som var hos N mormor och morfar. Det var jag, N, Gella och sist och minst hunden Milla där. Trevligt snack hade vi idag!

Hajk på fredag och jag har nu köpt det jag behöver ha med mig :P

Jag har förresten fått reda på några betyg nu. Av alla betyg som jag fått reda på (9 st, tror jag) har jag förändrat mig i två: Matte och Biologi jag har höjt mig till MVG i dem! :D Så nu är jag jätteglad. Matten berodde på att jag fick MVG på nationella i matten och biologin berodde på ett MVG arbete och att jag på något sätt få in biologi i ett kemi arbete.

Jaja, nog med skryt ;-)

Godnatt

Ha det underbart

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0