Lata lilla jag och mysko grej...

Sitter och käkar mat, men den blev inte helt varm när jag värmde den i micron och nu orkar jag inte gå och värma den XD...

På tal om mat så har jag typ blivit jättekonstig... Jag känner mig ine hungrig, utan jag kollar på klockan och ser att det var längesedan jag åt och det är dags att äta... Igår så åt jag en tallrik müsli till frukost vid halv elva-tiden, åkte sedan till ge-kås. När jag kom hem käkade jag en banan innan jag skulle iväg och passa barn klockan tre. När jag kom hem vid halv sex-tiden röjde jag undan lite och vid sju kom jag till cellen där jag bara tog en macka eftersom jag inte var hungrig. När jag kom hem vi 11-tiden frågade mamma vad jag hade ätit till middag, först då kom jag på att jag inte hade ätit någon middag, men jag var fortfarande inte hungrig... Men det var bara att ta och värma tacopaj att äta...

Tycker att det är konstigt... Plus att en på cellen sa att jag hade blivit smalare. Jag vet inte om det kan bero på att jag var magsjuk för nån/några månad/er sedan och att jag inte kommit igång med maten riktigt sen dess... Men det är ju trots allt rätt så längesedan så det verkar lite mysko...  Vägde mig precis och konstaterar att jag gått ner 3,5 kilo, vad är det som händer?!?!?!? :S      Jag hoppas att jagt snart blir normal igen...

Hoppas det händer nått kul ikväll orkar inte sitta hemma och ha tråkigt...

Kommentarer
Postat av: Dona

Hur mycket väger du då? Eller de vill du kanske inte ta upp här ? ;)

2008-03-27 @ 18:42:02
Postat av: Haanaa92

49,9 vägde jag precis och då ska man ta bort ett halvt kilo för kläderna så 49,4 kilo väger jag...

2008-03-27 @ 18:48:51
Postat av: Evelyn

Du kan få tillbaka några kg av mig, jag behöver inte alla xP

2008-03-27 @ 20:47:43
URL: http://music4ever.wordpress.com/
Postat av: Haanaa92

Du kan inte ha många kilon och dela med dig av ju.

2008-03-28 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0