Bakat :-)

Japp, nu har jag bakat. Det blev våra "berömda" Johanna kakor, eller som de egentligen heter jordnötskakor.... Jag hoppas de smakar gott för den första plåten råkade jag ha lite för varm värme på... Jag tänkte att jag var tvungen att sänka värmen med 25 grader och jag trodde att jag gjorde det, men när jag tog ut första plåten så såg jag att jag inte hade sänkt...   : /

Vaknade först 9.35 kom på att jag inte hade vaknat av mamma som jag brukar :) och att Melinda gjorde något prov då så jag tog och bad för henne. Sedan somnade jag om, vaknade 10.10 och tänkte "aja klockan är ätt så mkt nu så jag får nog gå upp", men jag somnade om igen... Vaknade sedan 12.10 (så länge har jag aldrig sovit) och mamma ringde efter nån minut.

Väldigt skönt var det att  sova så länge efter en såhär underbar, men tröttsam helg.

Får se när jag orkar skriva om den, för det gör jag inte just nu...

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0