Diagnos: KYSSJUKAN

Jag, mamma och pappa var och hälsade på Erik förut, när vi var där kom en sjuksköterska in och berättade att Erik har körtelfeber, även kallad kysssjukan XD Det tyckte pappa var roligt och när Janne ringde började de diskutera om vem Erik hade kysst XD. Pappa tycker det är väldigt roligt, eller jag antar det eftersom han gjorde exakt samma sak när jag gick i femman och hade körtelfeber... Det krångliga med det hela är att när man har körtekfeber brukar mjälten växa, men Erik har ingen mjälte och mjälten är oxå en del av imunförsvaret.

Det är lite kul, på Eriks avdelning är det bara gamla personer, minst 65+ och så är det Erik som är 19 :-P, eller föresten det finns en yngre oxå kanske 20-30, men han såg jag inte för han får nog inte vara utanför sin dörr så mycket eftersom det antingen är poliser eller securitasgubbar hos honom. Undra vad han har gjort?

Nog pratat om sjukhus...

Nu måste jag fortsätta med mitt hiv/aids arbete.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Vem har han kysst, tro?
Melinda sa att hon hade ringt honom idag... xP
Hahahha xD jag retas bara, men du får hälsa honom så mycket!
Vet du förresten om att du har Google-annonser under ditt inlägg som innehåller orden "Erik" och "körtelfeber"? Det står såhär (om du inte kan se dem xP):
"FLYGFOTO ÖVER ERIK
Kartor och flygfoto över Erik med vägbeskrivning dit du ska."

"KÖRTELFEBER SOM GOSEDJUR
Gosedjur som ser ut som körtelfebervirus förstorat en miljon gånger!"

xD xD xD xD xD xD xD

Vi ses på tisdag!
Massa kramar!!

2008-05-11 @ 23:02:11
URL: http://music4ever.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0