God natt

Ska försöka göra en kort sammanfattninga av dagen, men som ändå innehåller detaljer XD

Jag var i skolan till 13, då jag slutade. Kan ju tilägga att jag hade min sista slöjdlektion idag. Jag åkte sen och passade barn. Det blev en lite längre "passning" idag eftersom Emily skulle hämta sin mamma från flygplatsen (för er som inte vet kommer hon från Skottland). Så jag frågade Henrik om han visste vad mormor heter på engelska och han svarade nej, så då sa jag att det heter grandmother. Smart som jag är (XD) tänker jag då att han väl säger hennes namn, så jag frågar vad hon heter och han svarar grany (stavning!?). Jag som trodde att jag var dukutig som lärde han, men så använder han slang istället XD :-P

Sen bar det av mot kyrkan :-) De blev faktiskt två helanden idag :O :D

Nä, nu somnar jag snart vid datorn...

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Coolt ^^
Sj satt man hemma och var sjuk... =( Men vi ses kanske på söndag om jag mår bra då...

2008-05-10 @ 10:56:41
URL: http://music4ever.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0