Godmorgob! :-)

Riktigt glad idag faktiskt och så är det ju ingen stress för något,  snarare längtan :P.

Längtar gör jag såklart till Kreta, men även Nyhem och hajken och till Klara kommer hem. 

Jag och Klara satt och gjorde en plan för Nyhem igår på msn. Vi kom fram till att vi ska vara mycket på rutan, så vi får chansen att lära känna lite killar och så ;P                Haha nu har man blivit en såndär fjortistjej XD

Inte långt kvar till Kreta nu! Det här inlägget kanske blir det sista innan jag åker... Men oroa er inte jag är ju bara borta en vecka ;)

Gella var här igår så vi fick träffa varandra innan jag åker :)    Men jag kommer inte att träffa Melinda innan jag åker  :'(.... men, men that's life XD

Stack in till stan efter skolan och köpte bland annat morsdagpresent till mamma. men jag kan inte skriva vad här eftersom hon går in och läser min blogg ibland ;), men det var ju tvunget att vara rätt så litet så jag kan smyga ner det i en väska utan att hon ser :P

Nä, nu måste jag göra mig iordning, fast jag hellre vill skriva här...

Puss&Kram

Ha det bra, får se när jag skriver nästa gång...

Förresten så har jag kommit på vad jag ska klä ut mig till på klädparaden ;P

Kommentarer
Postat av: karro

fin blogg! :D
haft en bra dag?
kram

2008-05-20 @ 19:39:06
Postat av: Evelyn

Hehe, det är faktiskt så typiskt dig, Hanna. ;D
Fast presenten jag ska köpa till Emma är också så sjukt klockren att den faktiskt konkurerar...! ;D
Ha det bra på Kreta!
Massa kramar!!

2008-05-20 @ 21:20:35
URL: http://music4ever.wordpress.com/
Postat av: karro

okej, låter bra :)
jag gjorde inte så mkt idag, hade det trevligt med en kompis ;D
kram

2008-05-20 @ 23:07:38
Postat av: klara

längtar efter dig oxå!

2008-05-24 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0