Jag har panik...

för SO/SV arbetet om hiv/aids i Sydafrika som skall in imorgon... Resultatet ska vara 6-8 sidor, än så länge har jag två + att jag inte har börjat med diskusionen som ska vara två sidor...

Men jag ska skolka från skolan imorgon så jag får lite mer tid på mig och skickar det till Sölwe under dagen. Anledningen till att jag ska skolka är inte för att få extra tid, utan för att vi har friluftsdag imorgon. Man fick välja tre saker som man ville göra så skulle de försöka göra så att man fick en av sakerna man valt eller något liknande. Jag valde luftskytte, curling och kanot och vad fick jag? Jo, jag fick Karate, bordtennis och inlines... Jag sa det till mamma och fick som svar att sommamma kan hon inte upmana mig till att skolka, men detta tillfället bryr hon sig faktiskt inte om eftersom det var rätt så dåligt av dem som fixat...

jaja, nog klagat! Jag får ju sova lite längre imorgon :-)

Jag ska förresten passa på att gratta Evelyn som klarade uppkörningen igår och nu har körkort. Debbie ska jag ju inte heller glömma, hon fick sitt körkort förra onsdagen :) Sä nu är det bara Melinda som ska klara uppkörningen när hon nu har den... ;-)

Nu måste jag göra mig iordning.

Förresten vill bara tillägga att det blir första gången som jag skolkar ;-)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: karro

godmorgon!
hoppas du får en bra dag :D
kram

2008-05-15 @ 07:29:49
URL: http://thegirlbehind.blogg.se
Postat av: karro

jag tror jag hittade dig på listan för senaste inläggen ;D
kram

2008-05-18 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0