Japphapp...

SO/SV är inne, dock tre timmar och 44 minuter försent och nästan en sida för lite.... Jaja, nu är det i alla fall över : )

Igår var jag i stan och shoppade inför resan till Kreta :) Det blev ett par jeansshorts (stavning), ett linne och två par skor =)

Sen städade jag lite och övade till engelskaprovet... typ det enda jag  gjorde igår...

Idag åkte vi till göteborg för att lyssna på när min brorsa när han predikade för första gången : ). En riktigt bra predikan faktiskt. Sen käkade vi på en grekiskrestaurang (stavning?). När vi kom hemstädade jag klart och började plugga till engelskan igen.

Jag tror inte att provet kommer att bli så jätte svårt eftersom det är på a och an, pågående ing-form och prepositioner, fast man vet aldrig med vår lärare...

I torsdags fick jag reda på vad jag fick på min reklambildsanalys. Vet ni vad jag fick? Jag fick MVG-, vilket jag är jättenöjd med =D

Förresten får jag väl passa på att säga ursäkta för den dåliga uppdateringen, men det har varit mycket att göra...

Men ni kan se det som en förberedelse inför min vecka på Kreta (åker på torsdag) då jag inte kommer uppdatera på en vecka ;-)

Förresten är det någon som har ett förslag på vad jag kan vara på klädparaden?

Nä, nu måste jag ta hand om en död blomma

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Dog han? Hur många ggr sa folk till honom att sakta ner? Dog ni? xD
Hälsa honom så mycket! Och resten av familjen med!
Kramkram!

2008-05-18 @ 21:39:22
URL: http://music4ever.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0