Ännu en seg dag :-P

Orkade upp ur sängen trots att jag var tvungen att gå upp en timma tidigare :-)

Och så var det massa seg skola... Först den där himla föreläsningen om evulotionen som bara var seg... :-P Till middag idag gick jag och tyra till Sandy's där jag tog dagens varma pasta (kyckling&curry) vilken jag inte rekomenderar till er :-P Smakade inte så gott faktiskt... Måste säga att deras pastasallader är mkt godare :-) Stannade kvar i gymmet efter gympan för att avsluta en uppgift, så jag lär ha träningsvärk imorgon XD

När jag sedan stog i omklädningsrummet kollade jag på klockan och såg att jag precis missade bussen (den går bara en gång i halvtimmen)... Så jag väntade med Helena tills tvärbanan kom då gick jag upp och satte mig och ringde Linn, med Linn snackade jag ända tills jag kom hem :-P Det var mkt trevligt, men hon gjorde mig extremt sugen på pannkakor, så vad började jag göra när jag slutat prata med Linn? Jo, precis, pannkakor :-P Så efter kanske en timma var jag klar och satte mig och åt. Jag gjorde typ 13 och jag åt fem varav två av dem åt jag när jag lagade de andra eftersom de blev misslyckade :-P Men jag är faktiskt rätt så nöjd, det blev ju bara två misslyckade och det var faktiskt bara andra gången jag lagade pannkakor ;-)

Nu har jag läst nån tråkig artikel på tre sidor som jag ska skriva ett referat på till onsdag...

Imorgon är det heldag i skolan... 10.15 - 17.15... Data hela dan... Vem vet kanske skriver ett inlägg då :-P

Saknar Nadde och alla i Falkenberg! Ska bli kul att Linn och Melinda kommer den 28:de  =) Hoppas jag kan komma ner till fbg nån gång innan jullovet ;-)

Ha det bra

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: klara

wohoo! själv lyckades jag inte med pannkakorna förens efter fjärde gången (och då blev den första utav 10 stycken misslyckad) haha :D

2008-11-11 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0