Funderar...

Funderar på att börja blogga lite mer igen. Skulle jag ha en kompis som hade flyttat skulle ju jag vilja veta vad som händer i dens liv, men jag vet ju inte om ni skulle vilja det...

Jaja, jag kan ju i alla fall försöka att börja igen och se hur det blir, nu känner jag ju faktiskt lite folk här :)

Igår (fredag) var det en väldigt trevlig dag :) Först var det skola och samhällskunskapsprov, men jag gick bara till 12 :) Så när jag hade slutat tog jag tunnelbanan till min kusin. Fick se hur hon bodde, laga/äta god mat, mysa med Edvin (hennes son) och sitta och prata, jättemysigt var det (gör jag gärna om ;) ). Vid 16.30 stack jag hem för att hinna till u-samlingen och jag fick väldigt goda marginaler, var hemma typ två och en halv timme innan det började :P (jag kan väl inte vet a hur lång tid det tar)

På u-samlingen var det väldigt trevligt :) Det var en liten speciell samling som var ifrån en enkät vi fyllde i på u-samlingen för 3 veckor sedan. Så vi delade in oss i killar och tjejer och vi tjejer fick reda på vad vi trodde killar sökte, kollade och tyckte var viktigast hos en tjej och sen såg vi utifrån enkäten hur det var på riktigt. Måste säga att det var mycket intressant och vad killarna trodde vi kollade på, men vad vi egentligen brydde oss om. Det blev till och med att vi snackade om det på fikat. Sen var alla helt trötta och sega och ingen orkade hitta på något så jag ringde pappa så han kom vid 12.

Just det, när jag åkte bussen på morgonen så träffade jag en jag kände (första gången sådär), så vi satt och snacka ända till Gullmarsplan.

Ska plocka upp ur diskmaskinen nu :-P

Ha det bra

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hejsan! Låter som en mycket trevlig fredag! =) Vi hade en mkt trevlig kväll uppe i Gbg igår med som jag ska skriva om på min blogg, förhoppningsvis under dagen. =) Massa kramar! <3

2008-11-08 @ 13:18:39
URL: http://music4ever.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Ja, det måste varit trevligt =)

2008-11-08 @ 16:15:16
Postat av: lova

va kul att du börjar blogga igen:D

2008-11-08 @ 23:50:43
URL: http://lovastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0