Hata rulltrappor!

Glömde blogga igår, men det var ändå bara en av mina sega dagar :P

Idag har oxå varit rätt seg... Skola 8.45... Åt i cafeterian så vi skulle få lite tid att göra matteläxan på så man inte behövde göra den hemma (och gissa vem som behöver göra den hemma?... :-P) På svenskan hade vi vikarie och hon bhövde gå 15.15 så vi fick sluta då (fast vi slutade 15.17) Eftersom min buss gick 15.25 kände jag mig lite stressad så jag skyndar till skåpet, tar mina saker och går. När jag kommer till rulltrappan upp till gullmars, ska jag lätt börja springa i den. Bara det att jag har lite spetsiga skor som är lite längre än mina tår så när jag börjar springa så snubblar jag. Snyggt att ligga där i rulltrappan :P  Så snabbt reser jag mig upp för att börja springa igen och tror ni inte klumpiga lilla jag snubblar till igen (fast jag ramlade inte!). Måste sätt riktigt roligt ut :P Väl uppe för den dumma rulltrappan fortsatte jag att stressa och den vanliga trappan klarade jag utmärkt ;-) Och gissa vem som hann med bussen trots att hon snubblade i rulltrappan två gånger?

Hemma nu så har jag fixat till en sak i svenskan som jag fick uppfattningen om att det skulle in idag, men det var typ bara jag och Helena som hade fått den uppfattningen :-P Så då fick jag tid till att justera den ;-) Nu ska jag snart göra klart matteläxan och göra levnadsläraläxan...

Förresten glömde skryta lite i mitt förra inlägg :-P I måndags fick vi reda på våra omdömen i franska. De ger en antingen  - (streck), IG, G eller minst VG. Anki sa att jag hade minst VG och hon tror att jag kan få MVG :) och när hon sagt det sa hon "fast det hade du väl i nian" Fatta vad glad man blir (hade "bara" VG i nian :-P) Så nu har jag skrytit lite :-P

Ha det bra

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: erica

jag saknar dig så jag dör, underbara hanna!

2008-11-13 @ 11:27:07
URL: http://ericaoo.blogg.se/
Postat av: Linn

du är klantig älskar dig <3<3 ring mig imrogon om du har tid :P

2008-11-18 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0