Ibland tar det lite tid att säga hejdå...

Exakt, jag och lova hade en konversation på msn och det tog lite tid innan vi sa hejdå sista gången xD Hon är bara för söt <3 Gä inoch läs hennes blogg =)

Här är slutet av vår konversation när vi börjar säga hejdå :-P

[c=37]Lova [/c] säger:

nu ska jag plugga franska

Hanna säger:

okej

Hanna säger:

lycka till

[c=37]Lova [/c] säger:

pace composé du vet!

Hanna säger:

japp

[c=37]Lova [/c] säger:

fy fan!

Hanna säger:

puss på dig

[c=37]Lova [/c] säger:

men

[c=37]Lova [/c] säger:

PUSS PÅ DIG!

Hanna säger:

jag ska oxå ha prov på det och min lärare tycker att jag har mvg potential så känner bara lite press

[c=37]Lova [/c] säger:

åååh fan!

Hanna säger:

nä, skämt å sido (lr vad var det du skrattade åt) det känns lite jobbigt...

[c=37]Lova [/c] säger:

hahahhahahahhhahahhahahahahahhahahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hanna säger:

du är söt

Hanna säger:

lyka till

Hanna säger:

puss på dig

[c=37]Lova [/c] säger:

du är sötare

[c=37]Lova [/c] säger:

och bättre

Hanna säger:

pusspuss

Hanna säger:

nej du är sötast

[c=37]Lova [/c] säger:

älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hanna säger:

love u 2 <3

[c=37]Lova [/c] säger:

och saknar dig!

Hanna säger:

saknar dig md

Hanna säger:

<3<3<3<3

Hanna säger:

puss

Hanna säger:

puss på kinden

[c=37]Lova [/c] säger:

gud va du skriver

[c=37]Lova [/c] säger:

hahahah

Hanna säger:

jag vet

[c=37]Lova [/c] säger:

puss...

Hanna säger:

puss puss

[c=37]Lova [/c] säger:

kramkram

Hanna säger:

kram om hjärtat ^^

[c=37]Lova [/c] säger:

gud nu fick ja ont i hjärtat för att ja saknar dig så mykcet

[c=37]Lova [/c] säger:

hjälp

[c=37]Lova [/c] säger:

fan

[c=37]Lova [/c] säger:

Hanna säger:

det är därför jag kramar om det <3

[c=37]Lova [/c] säger:

men sluta!

[c=37]Lova [/c] säger:

ja gråter nästan

Hanna säger:

så att du inte ska ha ont

[c=37]Lova [/c] säger:

jaja... ja måste dra

Hanna säger:

puss

[c=37]Lova [/c] säger:

men ush va jobbigt

[c=37]Lova [/c] säger:

puss

Hanna säger:

nej, låtsas att du puggar med mig, så får du inget gjort

[c=37]Lova [/c] säger:

hahahh!

[c=37]Lova [/c] säger:

du e så himlens bra!

Hanna säger:

hehe ska inte uppehålla dig mr nu

Hanna säger:
puss

Så himla söt man kan vara <3
Fast det där hon skrev om att jag är bättre i franska stämmer inte alls! (såg bara inte att hon hade skrivit det fören nu) Jag har bara fått turen med en lärare som inte ställer lika höga krav kanske :-S

Nä, ska fortsätta äta och plugga nu ;-)

Ha det bra

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: lova

hahahahahah! vi är så söta! <3

2008-11-22 @ 20:20:28
URL: http://lovastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0