Matte matte matte... =)

Hade matte sista lektionen idag, var den roligaste lektionen på länge :-P Fast jag kan tyvärr inte säga att det var på grund utav att vi fik göra nått roligt... Utan varken jag och Helen orkade räkna, så vi satt och prata och skratta :-P Det börkade egentligen med att jag såg henne kladda blommor och då sa jag att hon kladdade blommor fint och att jag inte kan kladda blommor xD Och då sa hon att jag inte kunde måla fulare än henne så då målade vi varsin kossa och båda var tvugna att försöka göra den fin, det slutade med att vi båda satt och skrattade åt våra egna och den andres kossa XD Sen flöt snacket och skrattet på  rätt så bra och helt plötsligt märkte vi att vi hade tjuvlyssnare (eller tjuv och tjuv de vände sig mot oss och satt och lyssnade :-P) Så vi tystade ner oss lite och då kom våra lyssnare igång att prata. Så då ville vi göra samma sak som dem... Problemet var bara att de satt med sina ryggar emot oss, så de märkte inte det... Men då kom jag och Helena på att vi kunde kasta varsin papperstuss i Patrics huvud, så det gjorde vi... Men vem kan inte hålla minen utan börjar skratta? Jo, precis JAG :-P Så Patric började kasta tillbaka på mig och så fick han med sig Seke på det, så nu håller de på att kasta papperstussar på mig... Fast jag får väl skylla mig själv :-P

Haha, blev lite konstigt, får väl se om ni förstår :-P

Annars har det inte hänt så mycket idag...

Förresten så skrev Lova ett väldigt fint inlägg i sin blogg <3 TACK <3

Saknar dig oxå Erica <3

Har börjat få blåmärke av rulltrappan igår... :-P xD

Ha det bra allihopa!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0