Onsdag

Japp =) idag är det onsdag :-P

Är ledig imorgon =), men måste plugga...

Var i skolan, typ segt... Börjar bli riktigt trött på skolan nu, känns som det jämt är något att stressa för... Så fort man är klar med något så har man något annat att ta tag i... Jaja, jag går natur... Förhoppningsvis kommer det släppa snart (typ nån gång i framtiden).

Idag åt vi på LEJONET&BJÖRNEN, de har faktiskt mat oxå :-O. Dock var pajen jag tog inge god, jag kunde mosa sönder den med tungan och så smakade den ingenting :-S

Vet inte vad jag ska skriva så jag maler bara på...

Det var typ konstigt! När jag gick till bussen började det snöa! :-O Det var små flingor vilket betyder att det var minusgrader! När jag kom fram var det dock stora flingor, så vem blev vit när hon gick från busshållsplatsen?

Hade tänkt att jag skulle plugga idag, men har inte pluggat någonting... Däremot så har jag gått in på vägverkets hemsida för att veta vad det är för papper jag ska skicka in, skulle ju skrivit ut det också, men färgen är slut...


Det känns värsta konstigt att jag snart får övningsköra! :-S


Ska bli jättekul att Melinda och Linn kommer nästa fredag, men det är inte så kul att jag går sent och har prov på måndagen efter... HATA SKOLAN! Den bara förstör allt roligt somman vill ha...

Ha det bra

Sov sött

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Linn

du är för söt<3 men det blir typ inte av att man övningskör...(jag vet)...nu börjar det ju typ bli halt också =S men du får ju lycka till =D=D jag och papa ska typ ut nästa helg jag älska dig <3 SES SNART!!!!!!!!!!!

2008-11-22 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0