Rubrik

Det har faktiskt inte hänt så mycket sen jag skrev sist :-P eller det har väl gått nån dag men...

Igår åkte jag och mamma och köpte lampa och matta till mitt rum, dock täcker ju inte mattan hela golvet och den beiga (stavning?) färgen matchar inte riktigt golvet... Får se hur vi gör, kanske köper en ny som får vara svart. Men lampan är snygg i alla fall =). Det var typ det jag gjorde igår :-P

Idag var jag först i kyrkan, eller jag grattade ju pappa på farsdag först ;-) Efter kyrkan åkte vi hem åt och sånt... Eftermaten (eller tårtan) så var jag tvungen att göra svenska... Var på sida 67, det finns ca 400 sidor och vi ska ha läst ut den till nästa onsdag...  Men jag känner mig riktigt duktig för jag läste 100 sidor i sträck =) Jag sa hejdå till mina kusiner också som vart här uppe i helgen. När jag hade läst 100 sidor tog jag tag i matten och gjorde matteläxan som är till onsdag, så nu har jag bara en annan sak i Svenska som är till onsdag...

Nu gör jag typ ingenting...

Stör mig illa på imorgon! Egentligen börjar jag 9.45 då (tar bussen 9.04), men imorgon ska det vara nån himla föreläsning som börjar 9.00, men eftersom bussen bara går en gång i halvtimmen måste jag ta bussen 8.00... Det suger! Men jaja, nu ska vi inte deppa... :-P

Nä, det var nog ett av mina mest meningslösa inlägg :-P

Ha det bra

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0