Jobbat :O

Japp =) Idag har jag jobbat, kanske inte den bästa tiden, men jag får ju trots allt pengar =) Pappa ringde ovh ffrågade när jag var hos Eleonore och Edvin igår. Så idag blev det ingen sovmorgon, snarare tvärt om... Ställde klockan på kvart i fem och gick upp fem  och började jobba sex (åt i bilen :-P). Så jag är ju inte jättepigg nu... Jobbade iaf till 13.15 så det blev ju några timmar =)  Och den sista timmen får jag OB-tillägg för =)

Sen mötte mamma upp mig och så gick vi och köpte skidkläder till mig (ville att hon skulle se). Och nu är vi hemma =) Har fikat semla oxå, gott var det :-P =)

Nu försöker jag fixa med körkortstillståndet, men jag måste göra det på den andra datorn...

Jaja, ska prova att avsluta med en bild :-P


Från Willys i Sickla (där jag jobbade idag ;-))

Ha det bra

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hej vännen!

Du ska se med vagnar vi har på Gekås! xD Vi har som uppgift att köra ner kundvagnar (som av ngn anledning hamnar hos oss på lagret) till ett speciellt ställe när de blir för mkt utanför hissen. Då kan det hända att man får köra en 7-8 vagnar på rad ibland. Och dem är inte nådigt stora heller!! =S xP

2009-01-31 @ 17:27:10
URL: http://music4ever.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Detta är bara ena ingången... Pappa får ha folk som jobbar för att köra kundvagnar, efersom folk tar dem där uppe och lämnar dem där nere (typ tusen oloika ställen :P) Så de får köra låååånga rader med kundvagnar, tar typ upp hälften an rullbandet) :P

2009-02-03 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0