Maximal otur eller bara klantig?

Tro vad du vill, men själv vet jag inte :S
Jag har nämligen ramlat och brytit min vänstra hand IGEN! Denna gången är det dock inte båtbenet utan jag har fått en spricka i handleden :S

Åkte skridskor med klassen och så ramlade jag! Hur stor är chansen liksom! Gah, blir typ sur! Så extremt onödig!

Men, jaja, det är inget att göra åt så jag får bara gilla läget :P

Annars händer det inte så mkt här...

Känns så meningslöst att skriva här... Verkar ju ändå inte vara någon som är intresserad...

Jaja...

Ha det bra

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Evelyn

jag tror att det kan vara en kombination ;D och förlåt för att jag är dålig på att kommentera, men nu har jag internet hemma och då blir livet lättare, så jag ska försöka bättra mig! ;D



Saknar dig, vännen!

Kramkram!

2009-01-26 @ 20:39:12
URL: http://music4ever.wordpress.com/
Postat av: Helena

aaahhh, jag känner mig så dum när jag tänker på det...men nu har jag iaf kommenterat:p, alltid något!

2009-02-07 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0