Men bajs på er!

VARFÖR KOMMENTERAR INGEN? Jag ser ju att folk är inne på min blogg, men jag får ändå aldrig nån kommentar... =(

Har kommit i en såndär "blogga är inte kul" period igen, men jag vill inte ha en sån period... :-P

Men jag vet inte vad jag ska säga här...

eller...

I helgen var jag på läger, vilket var väldigt roligt =) Lärde känna folket lite bättre och så var det jättekul och roligt =) Asså jag kan typ inte förklara vad som var roligt, det var bara det =) Så härligt att lära känna folket bättre liksom och allt! =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D=D=D=D=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D

Jag och Gella har snackat i telefon i över en timma idag plus att vi låg och smsa i en timma igår :-P Man blir liksom beroende av HannaochGella-Nattpratet och när man inte kan ha det på pdet sättet får man ta telefonen (det är mkt bra att jag ringer gratis till henne =D)

Idag saknar jag min lilla älskling Nadine extra mycket <3<3<3<3<3 (om du läser, kan jag ringa på hemtelefonen eller går det på mobilen?)

Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva...

Ha det bra
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

En till liten kommentar så du har nåt att göra!;)för visst va det kommentarer du ville ha!?:p <3

2009-02-07 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0